Wednesday 25 June 2014

Nie całkiem PRO. +

! Postanowiłam się przedstawić. 

Mam na imię Paulina, ale mówią na mnie Pociecha. 
Mam 22 lata, a właściwie 22 i 0,5 (w zapasce).
Jestem Panią licencjat, co w sumie nie daje mi nic prócz wątpliwej satysfakcji. 
Nie mam dużej kuchni, ale plus jest taki, że bałagan jest mniejszy. 
Mam dużą wyobraźnię, chociaż i ona znajduje czasem swoje granice. 
Chciałam rzucić studia, wyjechać do RPA i uczyć się prawdziwego gotowania - lenistwo podpowiedziało mi, że gotować można wszędzie więc zostałam TU.
TU, to jest Polska, piękny Wrocław i wpływy Czesko-Czeskie.
Miałam swoje epizody i wywiało mnie do Danii, Irlandii i kilku innych miejsc - i wiem, że to jeszcze nie koniec.
Zmienność w życiu to dla mnie rzecz nadrzędna.
Za dużo mówię, piszę trochę więcej.
Powsinoga Pasywna, to chyba moje drugie imię - jestem tu i tam, ale zawsze z przypadku.
Z przypadku poznałam też niesamowitych ludzi, dzięki którym moje życie nabrało sensu - a moje gotowanie smaku. 
Kuchnia to dla mnie kraina czarów, a 'kuchcenie' to upawianie magii.

Merci i Bon Apetit!


Tym jestem, a co robię?

Studiuję, pracuję w kawiarni typu 'bread&coffee', czytam zbyt dużo książek, ale najbardziej kocham gotować: dla kogoś, bez powodu, gdziekolwiek, non stop.
Nie jestem blogerem/blogerką. nie mam zamiaru nią być. Nie jestem szefem kuchnii i pewnie nigdy nie będę, bo to zabiłoby moją pasję i miłość do gotowania. 


Na blogu chcę się z wami dzielić tym co potrafię najlepiej. Nie umiem gotować z przepisu, ale postaram się zapisywać proporcje w trakcie tworzenia. Zazwyczaj nie robię tej samej potrawy drugi raz (bo po prostu nie wiem jak), ale dla was zrobię wyjątek jeśli będzie potrzeba. Nie będę przekonywać, że coś jest dobre a coś złe, że powinno się coś robić w taki sposób, a nie inny. Pokażę jak robię to ja i mam nadzieje, że zainspiruje to Ciebie. 


Pamiętaj!

A recipe has no soul. You, as the cook, must bring soul to the recipe. 

 - Thomas Keller         



No comments:

Post a Comment

Please do use disturbing content, vulgarism language or any advertisements. All comments abusing or offending anyone will be removed.

Translate